Kengänväkästyksestä Linnalla
2 posters
Sivu 1 / 1
Kengänväkästyksestä Linnalla
Pohjat kyllä kannattais leikata etukäteen vanesahalla tai pistosahalla (ei oo vitsi! On nimittäin paksua se nahka! ). Killan nahkat taitaa olla Markon hallussa. Mulla on ojnkin verran omia vermeitä ja kaavoja, jos sellaisia ei vielä oo... Se killan pellavalanka on minusta sellaisenaan liian ohkasta. Sitä pitäisi kerrata, käsin tai värttinällä.
Minä aattelin touhuilla siellä sen rengaspanssari projektin kanssa... tiiä vaikka sais sen aventailin jossain vaiheessa valmiiksi...
Minä aattelin touhuilla siellä sen rengaspanssari projektin kanssa... tiiä vaikka sais sen aventailin jossain vaiheessa valmiiksi...
Vs: Kengänväkästyksestä Linnalla
Moi, en ollut varma pitäisikö aloittaa ihan uusi keskustelunaihe kenkien väsäämisestä, joten jatkoin tähän suoraan vaikka viimeisestä viestistä onkin jo 2,5 vuotta:)
Olisin kysellyt että voisiko kilta järjestää kenkäworkshopin joku päivä? Vyön tekisin myös mielelläni. Ehkä kyseessä voisikin olla nahkaworkshop.
Ensimmäinen kiinnostunut on nyt ilmoittautunut.
Olisin kysellyt että voisiko kilta järjestää kenkäworkshopin joku päivä? Vyön tekisin myös mielelläni. Ehkä kyseessä voisikin olla nahkaworkshop.
Ensimmäinen kiinnostunut on nyt ilmoittautunut.
Pietari S.- Killanvanhimmat
- Viestien lukumäärä : 97
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa