Yksityiskokoelma myynnissä
3 posters
Sivu 1 / 1
Yksityiskokoelma myynnissä
Eh, tämä on vaan niin väärin... Mie pistän vaan linkin tuonne armourarchiveen:
http://forums.armourarchive.org/phpBB2/viewtopic.php?t=75312
Tuohon ei enää riittäs lottovoittokaan, niitä pitäs olla monta. Tuommonen pistää jotenkin sanattomaksi.
http://forums.armourarchive.org/phpBB2/viewtopic.php?t=75312
Tuohon ei enää riittäs lottovoittokaan, niitä pitäs olla monta. Tuommonen pistää jotenkin sanattomaksi.
Risto Rautiainen- Foorumin kisälli
- Viestien lukumäärä : 145
Vs: Yksityiskokoelma myynnissä
Tuo saa raavaan miehen silmät kostumaan kyynelistä. Olispa rahaa tuollaseen kokoelmaan, mutta kun ei. ON SE NIIN VÄÄRIN!
Vierailija- Vierailija
*tuijottaa ruutua mitään näkemättömin silmin* Ai, voiko tuommoisen omistaa? Kai se kaveri on periny jostain jonkun linnan...
Kosti- Foorumin kisälli
- Viestien lukumäärä : 125
Näin itsekkin ajattelisin. Sitte joku snobi joka haluaa uuden urheiluauton haluaa hankkiutua eroon suvunperinnöstä. Typerää.... (mutta kuitenkin kuolaan näppäimistölle)
Vierailija- Vierailija
Eiköhän tuo ole jonkun vanhan aatelissuvun kokoelma, mitä yritetään nyt myydä vaikka huonosti sujuneiden bisneksien korvaamiseksi tai jotain. Uskoisin, että aika moni museokin olisi innokas haalimaan noita parhaita kappaleita omiin näyttelyihinsä. (Itse ottaisin kernaasti esim. sen viikinkitavaraa esittelevän seinän )
Katsoin powerpoint-esityksen läpi ja tavaraa on oikeasti niin tajuton määrä, että siellä oli ollut joku erillinen kuraattorikin kokoelmaa hoitamassa.
Katsoin powerpoint-esityksen läpi ja tavaraa on oikeasti niin tajuton määrä, että siellä oli ollut joku erillinen kuraattorikin kokoelmaa hoitamassa.
Jossain luki että myyjä on kasannu tuon kokoelman 50 vuoden aikana. Itse veikkaisin että kaveri on keikannu, eikä perijät itse tommosista välitä joten myyvät eteenpäin. Hilloo...
Risto Rautiainen- Foorumin kisälli
- Viestien lukumäärä : 145
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa