Mistä gambesoneja harjoituskäyttöön?
4 posters
Sivu 1 / 1
Mistä gambesoneja harjoituskäyttöön?
Mistähän löytyisi Suomesta harjoituskäyttöön soveltuvia gambesoneja?
Rautaportin myymät taitavat olla enemmän koristekäyttöön tarkoitettuja, kuten tämä:
http://rautaportti.fi/Aseet/Vaatteet/Gambeson%20Infantry/Infantry%20Gambeson.htm
Vai olisiko jollakin täällä kokemusta noista?
Rautaportin myymät taitavat olla enemmän koristekäyttöön tarkoitettuja, kuten tämä:
http://rautaportti.fi/Aseet/Vaatteet/Gambeson%20Infantry/Infantry%20Gambeson.htm
Vai olisiko jollakin täällä kokemusta noista?
M!ka- Foorumin kisälli
- Viestien lukumäärä : 176
Vs: Mistä gambesoneja harjoituskäyttöön?
Killanvanhin kirjoitti:Saahan niitä, kerro lisää minkä tyyppistä.
Sellaista, joka suojaisi miekkaillessa. En siitä nyt osaa tarkemmin määritellä, kun ei nämä kamppeen ole niin tuttuja. Kerran olen sellaisia päässyt "elävänä" hypistelemään Turun keskiaikamarkkinoilla.
M!ka- Foorumin kisälli
Itse ostin niitä keskiaikamarkkinoitten puolalaisilta viime vuonna. Hinta oli aika suolainen vaatteesta, mutta onpahan käsin ommeltu takki. Ne kaverit innostui aika tavalla kun kaivoin esiin 500 euron setelin. =D
Kosti- Foorumin kisälli
- Viestien lukumäärä : 125
Siellä minäkin niitä tutkailin. Olisi ollut kätevä ostaa, kun niitä pääsi sovittamaan. Ei vaan ollut tarpeeksi rahaa silloin.Kosti kirjoitti:Itse ostin niitä keskiaikamarkkinoitten puolalaisilta viime vuonna. Hinta oli aika suolainen vaatteesta, mutta onpahan käsin ommeltu takki. Ne kaverit innostui aika tavalla kun kaivoin esiin 500 euron setelin. =D
Muistitko tinkiä? Hinta tuntui tippuvan aika radikaalisti, kun ei ollut liian innokas ostaja.
M!ka- Foorumin kisälli
Jep! Teeppä itse ,niin tein mäkin ja sain semmoisen kun halusin ja varmasti sopivan!
Noi Rautaportin takit ja huput...niihin joutuu tekemään uudestaan käsin kaikki saumat eikä toppaustakaan ole riittävästi ym. tikkaukset nekun on tehty saumurilla ja ompelukoneella..niitä koneita ei tainnu olla keskiajalla?
Samalla vaivalla tekee ite.
Noi Rautaportin takit ja huput...niihin joutuu tekemään uudestaan käsin kaikki saumat eikä toppaustakaan ole riittävästi ym. tikkaukset nekun on tehty saumurilla ja ompelukoneella..niitä koneita ei tainnu olla keskiajalla?
Samalla vaivalla tekee ite.
henkka- Foorumin kisälli
- Viestien lukumäärä : 77
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa