WarusSeppain Kilta
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tulevia kursseja? Koska/missä/millon

2 posters

Siirry alas

Tulevia kursseja? Koska/missä/millon Empty Tulevia kursseja? Koska/missä/millon

Viesti  Vierailija Ke Heinä 30, 2008 4:39 pm

Tapasin killan jäseniä Ahvenanmaalla Saltvikin viikinkimarkkinoilla ja oli puhetta että WSK järjestäisi tulevaisuudessa viikonlopun mittaisia kursseja aseilla mättämisestä. Koska killalla on seuraava kurssi/ kursseja Question
Anonymous
Vierailija
Vierailija

Takaisin alkuun Siirry alas

Tulevia kursseja? Koska/missä/millon Empty Vs: Tulevia kursseja? Koska/missä/millon

Viesti  M. Haverinen Ke Heinä 30, 2008 4:48 pm

Hmm... olet varmaan jutellut joko minun tai Janin kanssa. Itse en vaan muista puhuneeni mistään viikonloppukursseista. Sellaisia kyllä pyrimme järjestämään ja niistä löytyy infoa tältä foorumilta heti kun saamme jonkun opettajan lukittua tietylle viikonlopulle. Oma viikottainen treenimme pyörii nyt kesäaikaan Kuralan Kylämäen pellolla ja sisävuorojen alettua myöhemmin mainittussa paikassa (joka on aiemmin ollut Aninkaisten koulutalon liikuntasalit A ja G). Tervetuloa mukaan!
M. Haverinen
M. Haverinen
Foorumin vanhin
Foorumin vanhin

Viestien lukumäärä : 1210

http://www.warussepat.fi

Tulevia kursseja? Koska/missä/millon Empty Vs: Tulevia kursseja? Koska/missä/millon

Viesti  *marko Ke Heinä 30, 2008 5:24 pm

killan sivuilla www.warussepat.fi/armatura.htm löytyy ajankohdat kun niitä tulee. Sekä tietysti nykyiset. Viikonloppuseminaarit näkyy mm. tämän foorumin asetaidot-osiossa.

Ja mättö/mättää/mättäminen on ainakin minun sanastossani eri asia kuin se mitä me teemme, mättö on enemmän renakmentti/elävöityspuolen ei-niin teknistä rymyämistä. Meillä pyritään treeneissä harjoittamaan historiallisia asetaitoja, jotka ovat hyvinkin tarkkoja tekniikoita=miekkailua. - Nillitystä? tongue
*marko
*marko
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 2870

https://warussepat.palstani.com

Viesti  M. Haverinen Ke Heinä 30, 2008 5:50 pm

Killanvanhin kirjoitti:Ja mättö/mättää/mättäminen on ainakin minun sanastossani eri asia kuin se mitä me teemme, mättö on enemmän renakmentti/elävöityspuolen ei-niin teknistä rymyämistä. Meillä pyritään treeneissä harjoittamaan historiallisia asetaitoja, jotka ovat hyvinkin tarkkoja tekniikoita=miekkailua. - Nillitystä? tongue

Heh.. Wink Totta turiset.. ajattelin, että asia on käynyt selväksi, kun Saltvikissa on keskusteltu. Hyvä kuitenkin varmaan mainita asiasta vähemmän kärryillä oleville. Rolling Eyes Razz
M. Haverinen
M. Haverinen
Foorumin vanhin
Foorumin vanhin

Viestien lukumäärä : 1210

http://www.warussepat.fi

Viesti  Vierailija To Heinä 31, 2008 5:01 pm

Joo... sori vaan tuo asiavirhe itse kun harrastan juuri tuota viikinkimättöä. Siinä pääpointtina onkin (kuten kaikki harrastajat varmaan tietävätkin, mutta sanompa sen silti) hyvä show eikä historian tarkka elävöitys.
Itseäni kiinostaakin tarkka elävöitys ei niinkään showpaini, joten siksi kyselinkin täällä mahdollisia tulevia seminaareja, josta voisin sitten napata mukaani oppeja kotiin (tänne Vaasaan) vietäväksi. Uskoisin kyllä muitakin kiinnostuneita löytyvän tältä suunnalta.

Jään odottelemaan innokkaana tietoa tulevista seminaareista. bounce
Anonymous
Vierailija
Vierailija

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa