Tulevia kursseja? Koska/missä/millon
2 posters
Sivu 1 / 1
Tulevia kursseja? Koska/missä/millon
Tapasin killan jäseniä Ahvenanmaalla Saltvikin viikinkimarkkinoilla ja oli puhetta että WSK järjestäisi tulevaisuudessa viikonlopun mittaisia kursseja aseilla mättämisestä. Koska killalla on seuraava kurssi/ kursseja
Vierailija- Vierailija
Vs: Tulevia kursseja? Koska/missä/millon
Hmm... olet varmaan jutellut joko minun tai Janin kanssa. Itse en vaan muista puhuneeni mistään viikonloppukursseista. Sellaisia kyllä pyrimme järjestämään ja niistä löytyy infoa tältä foorumilta heti kun saamme jonkun opettajan lukittua tietylle viikonlopulle. Oma viikottainen treenimme pyörii nyt kesäaikaan Kuralan Kylämäen pellolla ja sisävuorojen alettua myöhemmin mainittussa paikassa (joka on aiemmin ollut Aninkaisten koulutalon liikuntasalit A ja G). Tervetuloa mukaan!
killan sivuilla www.warussepat.fi/armatura.htm löytyy ajankohdat kun niitä tulee. Sekä tietysti nykyiset. Viikonloppuseminaarit näkyy mm. tämän foorumin asetaidot-osiossa.
Ja mättö/mättää/mättäminen on ainakin minun sanastossani eri asia kuin se mitä me teemme, mättö on enemmän renakmentti/elävöityspuolen ei-niin teknistä rymyämistä. Meillä pyritään treeneissä harjoittamaan historiallisia asetaitoja, jotka ovat hyvinkin tarkkoja tekniikoita=miekkailua. - Nillitystä?
Ja mättö/mättää/mättäminen on ainakin minun sanastossani eri asia kuin se mitä me teemme, mättö on enemmän renakmentti/elävöityspuolen ei-niin teknistä rymyämistä. Meillä pyritään treeneissä harjoittamaan historiallisia asetaitoja, jotka ovat hyvinkin tarkkoja tekniikoita=miekkailua. - Nillitystä?
Killanvanhin kirjoitti:Ja mättö/mättää/mättäminen on ainakin minun sanastossani eri asia kuin se mitä me teemme, mättö on enemmän renakmentti/elävöityspuolen ei-niin teknistä rymyämistä. Meillä pyritään treeneissä harjoittamaan historiallisia asetaitoja, jotka ovat hyvinkin tarkkoja tekniikoita=miekkailua. - Nillitystä?
Heh.. Totta turiset.. ajattelin, että asia on käynyt selväksi, kun Saltvikissa on keskusteltu. Hyvä kuitenkin varmaan mainita asiasta vähemmän kärryillä oleville.
Joo... sori vaan tuo asiavirhe itse kun harrastan juuri tuota viikinkimättöä. Siinä pääpointtina onkin (kuten kaikki harrastajat varmaan tietävätkin, mutta sanompa sen silti) hyvä show eikä historian tarkka elävöitys.
Itseäni kiinostaakin tarkka elävöitys ei niinkään showpaini, joten siksi kyselinkin täällä mahdollisia tulevia seminaareja, josta voisin sitten napata mukaani oppeja kotiin (tänne Vaasaan) vietäväksi. Uskoisin kyllä muitakin kiinnostuneita löytyvän tältä suunnalta.
Jään odottelemaan innokkaana tietoa tulevista seminaareista.
Itseäni kiinostaakin tarkka elävöitys ei niinkään showpaini, joten siksi kyselinkin täällä mahdollisia tulevia seminaareja, josta voisin sitten napata mukaani oppeja kotiin (tänne Vaasaan) vietäväksi. Uskoisin kyllä muitakin kiinnostuneita löytyvän tältä suunnalta.
Jään odottelemaan innokkaana tietoa tulevista seminaareista.
Vierailija- Vierailija
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa