Kankaat kiertoon
3 posters
Sivu 1 / 1
Kankaat kiertoon
Muuton edellä kaivelin kaapeista muutaman laatikollisen villa- ja pellavakankaita, pari turkista sekä muutaman viltin. Vein ne pajalle. Siellä saa käydä penkomassa jos vaikka löytää jotain kiinnostavaa.
Villakankaista pyydän n.5€/m tai isommat läjät tarjouksen mukaan. Pellavat kans puoleen hintaan, jos joku muistaa mikä niiden kilohinta on ollu lähiaikoina
Viltit ovat polskien tekemiä, vuohenkarvasta kudottuja ja todella lämpimiä. Ei hellekeleille. Iso puna-valkoinen 40€ ja pienempi harmaa 30€.
Vilttien kanssa samassa laatikossa on myös musta treenitakki sekä pellavainen toppatakki. Jos ne jollekulle sopii, niin saa pistää tarjousta tulemaan.
Villakankaista pyydän n.5€/m tai isommat läjät tarjouksen mukaan. Pellavat kans puoleen hintaan, jos joku muistaa mikä niiden kilohinta on ollu lähiaikoina
Viltit ovat polskien tekemiä, vuohenkarvasta kudottuja ja todella lämpimiä. Ei hellekeleille. Iso puna-valkoinen 40€ ja pienempi harmaa 30€.
Vilttien kanssa samassa laatikossa on myös musta treenitakki sekä pellavainen toppatakki. Jos ne jollekulle sopii, niin saa pistää tarjousta tulemaan.
Vs: Kankaat kiertoon
Nappasin kaksi 1m x 1,5m kangasta. Voin pistää rahat tilille tai tuoda pajalle
Nappaan vielä toiset kaksi, eli olen 20e velkaa
Nappaan vielä toiset kaksi, eli olen 20e velkaa
Matias M.- Killanvanhimmat
- Viestien lukumäärä : 227
Vs: Kankaat kiertoon
Vein pajalle vielä parit ylimääräiset kengät, jotka olen omaan jalkaan tehny. Koko on siis jotain 44. Yhdet varrelliset (1300-luvun loppu puoli) joihin olen liimannut kumipohjan treenikäyttöön. Toiset tossut menee enemmän rautakauden lopun asuun. Sanotaan hinnaksi vaikka 30€/pari.
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa